こんにちは!

★遊びに来ていただいてありがとうございます♪★★アーミン・マーバヌーザデー選手の非公式応援ブログです!
アーミンさんは引退を発表されましたがしばらくはこのブログは保持します★
★コメント欄にメッセージいただけると嬉しいです!(承認制)★★当ブログからのお写真・動画の無断転載はご遠慮ください★



2013年6月4日火曜日

twitter 6月3日

Hello Twitters!
I am announcing that I will not be competing this coming season or for the foreseeable future.
I am a full time CompSci student and I have many amazing plans for my future.
I want to sincerely thank everyone who has supported me throughout the years and for some of the most amazing friends and fan a person could hope for.
I wish everyone the best of luck this Olympic season and into the future.
A direct shoutout to Kana and everyone at for being so supportive in my career.
You all have a dear place in my heart.


ツイッター上の皆さんこんにちは!
僕は来シーズンそして考えられる将来において
試合に出場しないことをここに発表します。
今はフルタイムでコンピューターサイエンスを学ぶ学生であり
未来に向けてたくさんのすばらしい夢を持っているんだ。
長年にわたり僕を支えてくれた人々、本当にすばらしい友達
僕の成功を祈ってくれたファンの皆さん
全ての人々に感謝したいと思っています。
そしてこのオリンピックシーズンから未来にわたって
みんなの幸運を祈ってるよ。
KanaとArmin Japanese fan siteのみんなが
僕の選手生活を本当に支えてくれたことには本当に感謝しています。
みんなは僕にとって特別な存在です。







0 件のコメント:

コメントを投稿